Firma Chairman działa od 2007 roku w formie działalności gospodarczej osoby fizycznej z kapitałem inwestycyjnym 800 tys. złotych. Zrealizowała wiele projektów, specjalizując się w aranżacji i wyposażaniu gabinetów prezesów największych spółek, ambasadorów, prawników i lekarzy. Obecnie Chairman prowadzi dwa salony w prestiżowych galeriach meblowych w Warszawie.
Obsługując najbardziej wymagających klientów – naszym głównym priorytetem była nie tylko jakość produktów, ale przede wszystkim jakość obsługi. Terminowość, solidność, dotrzymywanie obietnic, szybka i sprawna realizacja reklamacji są podstawą naszego działania.
W oparciu o zdobyte doświadczenie i analizę rynku opracowaliśmy specjalną ofertę mebli biurowych, dającą unikalne korzyści. Jesteśmy w stanie dostarczyć bardzo szeroki asortyment w wielu liniach stylistycznych, kolorystycznych i w różnym poziomie cenowym. Dla przykładu, różnorodność oferty biurek obejmuje modele w cenie od 300 do 60 000 zł netto.
Przywiązujemy dużą wagę do estetyki i jakości mebli. Chcąc zachęcić klientów do tworzenia przyjaznych wnętrz, oferujemy nowoczesne wzornictwo mebli biurowych w przystępnej cenie.
Z naszego doświadcznia wynika, że szybki termin dostawy jest często najwyższym priorytetem klientów. Niektóre modele mebli gabinetowych dostarczamy w terminie do 7 dni. Meble na zamówienie z naszej produkcji dostarczamy do 6 tygodni.
Warto zainteresować się zamówieniem mebli trochę wcześniej, ponieważ dopracowany projekt zgodny z wszystkimi potrzebami klienta pozwala osiągnąć bardzo dobry efekt, poprawiając samopoczucie i wydajność pracowników. W biurze spędzamy średnio 8,5 godziny dziennie, a meble kupujemy na wiele lat! Poświęćmy więc więcej czasu na wybór mebli i dopracowanie projektu wnętrz.